سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمزمه

 


 
در پی کسب نتایج ضعیف کاروان ورزشی ایران در المپیک 2008 پکن، کمیته محرمانه ای، طی نشستی با حضور مسوولان ارشد ورزش کشور، به بررسی علل این مساله پرداخته و گزارش نهایی خود را تنظیم کرده است.

این گزارش، هنوز منتشر نشده ولی خبرنگار........نسخه ای از آن را به دست آورده است که حاوی واقعیت های شگفت انگیزی است.
متن کامل این گزارش به شرح زیر است:

البته واضح و مبرهن است که در المپیک چین، همان طور که ریاست محترم سازمان تربیت بدنی هم گفته اند، شاهد ناکامی نبوده ایم و اتفاقا اعضای کمیته ملی المپیک که در هفته های اخیر در پکن بوده اند،. به صراحت گفته اند که آنجا خیلی بهشان خوش گذشته است.. با این حال از آنجا که پاسخگویی بخشی جدایی ناپذیر از مدیریت ماست، علل مدال نیاوری فقط 53 نفر از اعضای کاروان المپیک ایران به شرح زیر اعلام می شود، جهت ثبت در تاریخ:.

1- بررسی های ما یک واقعیت تکان دهنده را نشان داد و آن هم جابجایی المپیک 2004 و 2008 با یکدیگر بوده است. انصافا اگر المپیک 2004 امسال برگزار می شد، ما هم می توانستیم همان 6 مدالی که بچه ها در آتن 2004 گرفتند را بگیریم ولی دست هایی در کار بود که این دو با یکدیگر جابجا شوند تا فقط یک سوم مدال های قبلی را بگیریم..

نکته امنیتی: روابط مشکوک اصلاح طلب نماهای معلوم الحال با کمیته بین المللی المپیک به طور جدی بررسی شود..

2- طرف های مقابل ما، با آدم های قوی تری آمده بودند و این اصلا جوانمردانه نبود، آن هم در المپیکی که باید مظهر برابری و دوستی و صلح باشد..

3- آرم المپیک خیلی پیچ در پیچ است و حواس بچه ها را بدجوری پرت می کرده. اگر به جای آن پنج حلقه مزخرف، چهار تا خط صاف می کشیدند، آن وقت می دیدید بچه های ما چه غوغایی به راه می انداختند..

4- همه کسانی که ما را بردند، از دم دوپینگ کرده بودند نامردا! فقط حریفان مراد محمدی و هادی ساعی دوپینگ نکرده بودند که دیدید چه به روزشان آوردیم..

5- راستش را بخواهید در خیلی رشته ها می توانستیم برنده شویم و مدال بگیریم اما عمداً دستمان را رو نکردیم تا در المپیک 2012 لندن همه را غافلگیر کنیم و الا اگر می خواستیم می توانستیم همه مدال ها را درو کنیم. این یک تاکتیک بود!.

6- استکبار جهانی همچنان مانع از برگزاری مسابقات برخی رشته های مهم در المپیک است زیرا می داند که اگر این رشته ها راه بیفتد باید خودش برود بوق بزند. اگر رشته های زوو، یه قل دوقل، قایم باشک، عمو زنجیرباف! بله؟، گل کوچیک توی کوچه بن بست و ... المپیکی شوند، مقام اول المپیک روی شاخمان است..

7- دست برخی جریانات سیاسی در کار بود که نگذارند ما آنطور که باید و شاید مدال بیاوریم. از جمله همانهایی که پارسال زمستان به ترکمنستان گفتند گاز رو قطع کنید، این بار هم به چینی ها گفتند مدال ندهید. واقعا نمی دانیم این هاشمی رفسنجانی از جان ما چه می خواهد؟. خاتمی هم با آن بنیاد بارانش خیلی مقصر است.. که ما نمی خواهیم زیاد وارد جزییات شویم. قالیباف هم که دیگر شورش را درآورده و اصلا یکی از عوامل اصلی شکست های ما در پکن همین آدم است. علی لاریجانی هم که فقط بگذارید حرف های قلنبه سلنبه بزند.. این محمد البرادعی هم که با آن گزارش های دوپهلویش اعصاب همه را خرد کرده است.. خاویر سولانا هم که معلوم نیست کدوم وریه..؟ آخه برادر من اگر آدم بدی هستی چرا ریش می گذاری، اگر هم آدم خوبی هستی چرا این همه علیه ما پرت و پلا می گی؟. راستی داشت رحیم مشایی از قلم می افتاد که با حرف های جنجالی اش، درست در زمانی که بچه ها داشتند به میدان می رفتند، روحیه شان را تضعیف کرد والا ما که 20-10 تا مدال رو همان روز اولی می توانستیم بگیریم..

8- علل دیگری هم وجود دارد که آنقدر روشن است که دیگر نیازی به ذکرشان نیست مثل ضعف داوری که معلوم بود عرب ها داورها را خریده اند، کج بودن زمین و بدی آب و هوا و ....

در پایان پیشنهاد می شود ضمن مجازات همه عوامل شکست که در بند 7 به آنها اشاره شد، طی مراسم ویژه ای از علی آبادی، قراخانلو، کفاشیان و سایر عواملی که ما را در تهیه و تنظیم این گزارش و کسب دو مدال المپیک یاری کردند، تقدیر و تشکر به عمل آید به ویژه اینکه طبق نظر کارشناسان، مدال برنز کشتی و مدال طلای تکواندو، مهم ترین مدال های المپیک هستند و بقیه مدال ها ارزش چندانی ندارند و آدم باید دلش پاک باشد..
در ضمن در این چند روز گذشته، به عزیزان مسوول ورزش مملکت خیلی بدو بیراه گفته اند که جا دارد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از ملت بزرگ ایران از همه این عزیزان به ویژه از آقای علی آبادی عذرخواهی نمایند..
 
   مممم همین دیگه 

 


نوشته شده در دوشنبه 87/6/4ساعت 3:46 عصر توسط فاخته نظرات ( ) |


Design By : Pichak