سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمزمه

ازدواج مجدد: تجدید فراش. با وجود داشتن یک همسر، با زن دیگری ازدواج کردن. تکرار کردن اشتباه قبلی. با وجود آشنایی با یک موضوع لاینحل، برای حل آن تلاش کردن. ازدواج مجدد می تواند به صورت ازدواج دائم و یا موقت باشد. کاربرد در جمله: « سخنگوی دولت گفت، به دنبال قانونمند کردن ازدواج مجدد هستیم.»

دلایل اجتماعی ازدواج مجدد: در مقابل هر 100 مرد 103 زن در ایران زندگی می کنند و از این 100 مرد 10 نفرشان، با 20 زن ازدواج می کنند، در نتیجه باقی می ماند 90 مرد که تعدادشان بیشتر از 83 زن است. دلیل دوم: بیست سال پیش تعدادی مرد در جنگ کشته شدند، که کسانی که زنده ماندند تا چهل سال دیگر می خواهند به این واقعیت استناد کنند. دلیل سوم: چون مردان منشاء درآمد خانواده هستند، می توانند در صورت داشتن تمکن مالی با زنان جدید ازدواج مجدد کنند، به همین دلیل دائما درآمد مردان افزایش و درآمد زنان کاهش می یابد.

چرا بعضی زن ها زن دوم یک مرد می شوند؟ « معمولا زن هایی که این کار را می کنند، در مورد این سووال فلسفی فکر نمی کنند، یا به موقع فکر نمی کنند.» چرا مردها زن دوم می گیرند؟ « چون می توانند.» چرا خیلی از مردها که می خواهند ازدواج کنند، ازدواج نمی کنند؟ « چون قبل از تامین کامل هزینه ازدواج در حال دزدی دستگیر می شوند.»

حکایات و امثال: « خانه ای را که دو کدبانوست، خاک تا زانوست»، « آدم دستپاچه، کار رو دوبار می کنه.»، « تا هستم، دو تایی به ریش تو بستیم.»، « تنبان مرد که دو تا شد، دارای تمکن مالی شده، در نتیجه طبق قانون جدید برای ازدواج با همسر مجدد، نیاز به رضایت زن اول ندارد.»، « خانه اگر پر از دشمن باشه، اعم از زن و مرد، بهتره تا خالی باشه»،« دارندگی است و سازندگی و برازندگی و البته مقداری فحش و یک عمر مکافات.»، « درازی شاه خانوم، به پهنای ماه خانوم، و موضوع ضرورت تنوع در انتخاب همسران»، « در بیابون آدم لنگه کفش هم پیدا می کنه سعی کنه دو تا پیدا کنه، که کارش مطابق قانون جدید باشه.»، « زن تا نزائیده دلبره، وقتی زائید مادره، بعد می رن سراغ یه مادری که دلبره، یا دختری که اول دلبر می شه بعد مادر.»، « سرش جنگ بود، دلش هم تنگ بود، اما اونی که براش تکلیف روشن کرد مشنگ بود.» « شنا بلد نیست، زیرآبکی زن دوم هم می گیره.»،    

شاعر در مورد ازدواج مجدد گفته است:
بیت
مردان جهان! زنان دیگر گیرید
تجدید کنید عهد و دیگر گیرید
پولی بدهید و سه نفر خوش باشید
یک سکس گروپ شرع انور گیرید

شاعر در جای دیگر سروده است
بیت
گویند کسان بهشت با حور خوش است
منظور شراب نیست، انگور خوش است
رسما دو سه تا حور بگیر و ده برو
آواز دهل شنیدن از دور خوش است


http://tiknews.net/display/?ID=46330&page=1

منبع

که صد البته سوراخه


نوشته شده در یکشنبه 86/5/28ساعت 9:46 صبح توسط فاخته نظرات ( ) |

   1   2   3   4      >

Design By : Pichak