سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمزمه


   
  
  

"فال" و "دعا" در تهران از 100 تومان تا یک میلیون تومان قیمت دارد و بازار آن دست رمال ها و دعانویسان است.

"فتانه- م" فالگیر است. در تهران پارس. او می‌گوید: فال حافظ در پاکت نامه از 100 تومان شروع می شود. دعای شکست طلسم مرگ یک میلیون تومان است..

فال و دعا برحسب این موارد قیمت خودش را دارد:

فال اعداد و ارقام،..

فال قهوه،...

فال تفاله چای، ................

فال تاروت، ......

فال پاسور، ..

کف بینی، ...

شمع، ..

حافظ، ....................

تعبیرخواب، ...

طلسم و جادو، ...

دعا و سرکتاب،

آینه بینی ..

وبالاخره احضار ارواح و تسخیر جن ...

در این میان فال قهوه، تاروت، پاسور، دعا و سرکتاب و احضار ارواح بالاترین مشتری ها دارد. تسخیر جن و فروش موکل جن و موکل آسمانی هم مشتری ها و متقاضی های خاص خود را دارد.

طیف مشتری ها از همه اقشار جامعه اند. از خانم های خانه دار تا استاد دانشگاه!   البته برخی از مدیران نیز از مشتریان ثابت و دائمی من هستند.    برخی ایرانیان مقیم خارج از کشور هم برای فالگیری با من ارتباط دارند   ! معمولاً ارتباط من با این افراد تلفنی است   . آنها هزینه فال که مبلغی بین 100 تا 200 دلار است را به حساب بانکی من واریز می کنند   و من از طریق تلفن برایشان فال می گیرم  . روزانه بین 100 هزار تا یک میلیون تومان در آمد دارم.  البته برخی مشتری ها چون مشغله کاریشان زیاد است و یا شهرت و شرایط خاص و ویژه ای دارند و نمی توانند مستقیم به من مراجعه کنند، من به منزل آنها می روم    که البته حق الزحمه و دستمزدم بالاتر می شود.» 

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده از موتورهای جست وجوگر اینترتی، در حال حاضر بیش از دو میلیون و 170 هزار صفحه وب فارسی فالگیری وجود دارد.    در بسیاری از این سایت ها کتاب های بسیاری در رابطه با طالع بینی هندی، چینی و ژاپنی معرفی و با قیمت هایی از پنج تا 20 هزار تومان به فروش می رسند. که این نشان دهنده رونق بازار در داخل ایران است. 

اسی(اسماعیل) خان یکی از رمال های اینترنتی است. می گوید: « قیمت دعای گشایش در کار از 2000 تومان شروع شده و برای باطل کردن طلسم و جادو به 100 هزار تومان می رسد. البته قیمت ها در سال جاری با توجه به تورم 20 درصد افزایش یافته است !
در حال حاضر قیمت فال قهوه از چهار هزار تا 150 هزار تومان است. فال ورق بین دو تا 30 هزار تومان است.

 فال تفاله چای از دو هزار تومان شروع شده و به 50 هزار تومان می‌رسد. فال بی چینگ از چهار تا 25 هزار تومان، تعبیر خواب از پنج هزار تومان شروع شده و به 20 هزار تومان می رسد. قیمت هر سرکتاب نیز بین 1500 تا 10 هزار تومان متغیر است.
قیمت «دعا» برای منظورهای  مختلف از 2000 تومان تا بیش از یک میلیون تومان متفاوت است. دعاهای جلوگیری از ترس قیمتی حدود دو هزار تومان دارند. دعاهای مربوط به شکستن طلسم، جادو و مرگ نیز با قیمتی بیش از 500 هزار تومان فروخته می شوند. هر نسخه تسخیر جن بین50 تا 200 هزار تومان است.»
 
 


نوشته شده در چهارشنبه 87/5/23ساعت 4:25 عصر توسط فاخته نظرات ( ) |

   1   2   3   4      >

Design By : Pichak